6 de gener del 2016

17 de gener amb Rubén Segal a l'Alzina de Collbató

Vaig conèixer en Rubén Segal l'estiu passat i vaig descobrir alguna cosa molt important sobre el meu ritme i la percepció del temps. Com una peça-certesa que mancava integrar en el meu trencaclosques vital.

Va ser una experiència intensa en un treball de moviment i cos acompanyat de la percussió en directe. Sabia que alguns companys havien viscut experiències similars en els seus tallers i li vaig demanar que vingués a Collbató perquè desitjava compartir aquí l'energia que mobilitza.

En Rubén Segal vindrà a l'Alzina el diumenge 17 de gener i m'il·lusiona poder-ho compartir amb vosaltres. Hem posat un preu molt assequible perquè això no sigui un impediment.

Trobareu tota la informació a la web www.alzinadecollbato.cat